ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koninie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Konin, ul. Kurów 1, 62-510 Konin

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział techniczny i zamówień publicznych

Data udostępnienia: 2023-05-04

Ogłoszono dnia: 2023-05-04

Termin składania dokumentów: 2023-05-26 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2023

Zlecający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koninie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe II stopnia lub jednolite studia magisterskie w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym.
  3. Staż pracy min. 2 lata, w tym co najmniej 1 rok w komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Preferowane wykształcenie techniczne.
  2. Preferowane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
  3. Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
  4. Preferowana znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, gospodarki nieruchomościami.
  5. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność.
  6. Umiejętność radzenia sobie ze stresem i działania pod presją czasu.
  7. Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego m. in. edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego.
  8. Preferowana znajomość programów kosztorysowych, CAD.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wykonywanie całokształtu spraw związanych z realizowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych, a w szczególności:
    1. przygotowywanie planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
    2. przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
    3. udzielanie zamówień w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
    4. przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji przeprowadzanych postępowań zgodnie z obowiązującymi Zarządzeniami Prezydenta Miasta Konina i ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
    5. prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),
    6. przygotowywanie i realizacja umów wynikających z przeprowadzonych postępowań,
    7. prowadzenie rejestrów wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
    8. prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Przygotowywanie, przeprowadzanie postępowań zgodnie obowiązującymi z Zarządzeniami Prezydenta Miasta Konina, wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych.
  3. Przygotowywanie niezbędnych umów na roboty budowlane, usługi i dostawy.
  4. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem MOSiR.
  5. Koordynowanie prac przy opracowywaniu wieloletnich planów inwestycyjnych.
  6. Planowanie i prowadzenie gospodarki remontowej.
  7. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
  8. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem obiektów w energię elektryczną.
  9. Prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami technicznymi obiektów.
  10. Przeprowadzenie analizy wniosków Konińskiego Budżetu Obywatelskiego i weryfikacja szacunkowego kosztu realizacji zadania.
  11. Inicjowanie i opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji (procedur, instrukcji, regulaminów) dotyczących zakresu powierzonych zadań.
  12. Przygotowywanie umów najmu, dzierżawy i usług.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
  2. Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje.
  3. Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  5. Oświadczenie o niekaralności.
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, tzw. „danych wrażliwych”, w przypadku dobrowolnego przedstawienia danych należących do szczególnej kategorii danych zawartych w art. 9 ust. 1 RODO (np. danych dotyczących zdrowia).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-05-26 15:00:00
b. Sposób:
Złożenie w zamkniętej kopercie w siedzibie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Konin, ul. Kurów 1, sekretariat lub przesłanie pocztą na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Kurów 1, 62-510 Konin, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze: Inspektor w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Koninie”.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony